søndag den 17. december 2017

Efterår

Jeg har altid haft et særligt forhold til denne tid på året

Jeg har altid haft et særligt forhold til denne tid på året, hvor farverne skifter i takt med at temperaturen falder og lyse sommeraftener bliver afløst af hyggelige stunder i stearinlysets skær med en dejlig varm drik og et tæppe.

Efteråret indbyder til at vi sætter tempoet lidt ned

Efteråret indbyder til at vi sætter tempoet lidt ned, og nyder det der sker omkring os. Ja der er både regn og rusk, og som cyklist er jeg da heller ikke altid lige begejstret for vejrguderne, men der er så meget andet der opvejer våde bukser og kolde hænder. Fx en dag som i går, hvor solen skinnede og satte spotlight på efterårets smukke farver. Jeg tog en tur i Frederiksberg Have for at suge lidt efterårsstemning til mig og samle et par kastanjer – med Nat King Cole’s Autumn Leaves kørende som soundtrack i mit hoved.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

udendørs bryllup

Bryllup Drømme At finde de rigtige sange til ceremonien og den rigtige kjole til at bære er kun et par af de få hundrede detaljer, du har br...